KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA بازیکن ایرانجوان: برای رفتن به آریشگاه 20 هزار تومان قرض کردم

بازیکن ایرانجوان: برای رفتن به آریشگاه 20 هزار تومان قرض کردم

وحید نعمتی با انتقاد شدید از شرایط مالی تیمش، صدر نیشینی ایرانجوان را مدیون صداقت بازیکنان و کادر فنی تیمش دانست.

نعمتی گفت: هفت هفته گذشته و تیم ما در حضور تیم‌های پولدار لیگ یک صدر جدول قرار دارد اما در بدترین روزهای زندگی ورزش خود به سر می‌بریم.

بازیکن ایرانجوان بوشهر تصریح کرد: این چه رسمی در بوشهر جا افتاده، فصل گذشته در شاهین آن اتفاقات افتاد و تیم سقوط کرد در حالی که ریالی را دریافت نکردیم، این فصل هم با وجود داشتن پیشنهادات زیاد از تیم‌های لیگ یکی به مسئولان باشگاه ایرانجوان اعتماد کردیم اما تا این لحظه یک ریال هم دریافت نکرده‌ایم.

مدافع چپ گرگانی ایرانجوان بوشهر ادامه داد: مردم و هواداران ما بدانند برای رفتن به آرایشگاه 20 هزار تومان از مصطفی احمدی بازیکن تیم قرض گرفتم، خدا را گواه می‌گیرم جیب ما بازیکنان بخصوص غیر بومی‌ها که از خانواده هم دور هستیم خالی خالی است، مگر ما خانواده نداریم، چند ماه است در بوشهریم یک مسئول نیامده حتی به ما دلگرمی بدهد، با این بازیکنان جوان و گمنام شاهکار کرده‌ایم. اما دریغ از یک پاداش صد هزار تومانی.

وی ماندن در بوشهر را با این شرایط غیر ممکن دانست و تصریح کرد: کادر فنی ما انسان‌های شریف و نجیبی هستند تا این لحظه هم اگر سکوت کرده‌ایم به احترام این عزیزان و هواداران باشگاه بود اما صبر هم حدی دارد.

بازیکن ایرانجوان بوشهر ادامه داد: محمد ویزواری از زن و بچه‌اش دور است و چند ما اجاره خانه‌اش در گرگان عقب افتاده، صاحب خانه او را تهدید کرده، آخر این کجای انصاف است، ما با تمام وجودمان برای ایرانجوان و مردم بوشهر به  میدان رفته‌ایم که شکر خدا نتایج آبرومندی هم گرفته‌ایم.

بازیکن ایرانجوان در خاتمه این گفت‌وگو گفت: اگر مسئولان استان بوشهر فوتبال نمی‌خواهند صادقانه به ما و فوتبال دوستان بگویند تا حداقل تکلیف خود را بدانیم دیگر توان و روحیه حضور در تمرینات را نداریم و قصد داریم بوشهر را ترک کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: وحید نعمتی پور, نعمتی پور , ایرانجوان بوشهر, بی پولی بازیکنان, قرض کردم, مصطفی احمدی, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )